Lisää ooppeleita acf projekteihin. Täähän on lähes ku hybridi ampera. :D
Joskus pikkunöösinä 90-luvun alussa päätin että tuollanen on joskus vielä saatava. Nyt se hetki sitte koitti. Hyvät yksilöt aika harvassa tai sitte hinnat karannu taivaisiin.
Tämä siis ihan suomi-auto. 250tkm pyörähti mittariin kun kotiin ajelin.
Moottorina hörisee pakoputken päästä kukkasia työntävä 3.0 12v CIH valurauta möykky. Boschin LE-jetronic ohjailee niitä kaikkia 180hevosta.
Kuvissa auto siinä kunnossa kun se minulle tuli. Ainoastaan pesulla käyneenä. Kerkesihän siihen vähän jo jotain roiskua kylkiin.
Kiitokset kaarinan suuntaan foorumin varaosaTepolle. Hienosti hoitui kaikki niin että suoriltaan reilu 400km senkun siirtyi.
Tarkoitus olisi pikkuisen siistiä patinoitunutta ulkokuorta. Ei mitään suurempia muutoksia mutta ainahan sitä jotain.
Vähän sai jo harrastaa kun kuskinoven ulkokahva jakoi lelut oven sisään. Tyyppivika...kuulemma.
Kattoluukun jumitusta jos vähän tutkisi. Takakontin kaasujousia ei löytynyt mistään tukkureilta. Ainoastaan tehdastilauksena.
Urheilullinen vetokoukku on poistolistalla, siihen jo kerran sääriluun lyöneenä.
Vanteita on jokunen sarja mistä valita. Nyt alla pyörii jotkut 16" Fondmetalit.
Viimeinen kuva Klassikot lehden esittelystä. Löytyy 04/-11 numerosta.
Joskus pikkunöösinä 90-luvun alussa päätin että tuollanen on joskus vielä saatava. Nyt se hetki sitte koitti. Hyvät yksilöt aika harvassa tai sitte hinnat karannu taivaisiin.
Tämä siis ihan suomi-auto. 250tkm pyörähti mittariin kun kotiin ajelin.
Moottorina hörisee pakoputken päästä kukkasia työntävä 3.0 12v CIH valurauta möykky. Boschin LE-jetronic ohjailee niitä kaikkia 180hevosta.
Kuvissa auto siinä kunnossa kun se minulle tuli. Ainoastaan pesulla käyneenä. Kerkesihän siihen vähän jo jotain roiskua kylkiin.
Kiitokset kaarinan suuntaan foorumin varaosaTepolle. Hienosti hoitui kaikki niin että suoriltaan reilu 400km senkun siirtyi.
Tarkoitus olisi pikkuisen siistiä patinoitunutta ulkokuorta. Ei mitään suurempia muutoksia mutta ainahan sitä jotain.
Vähän sai jo harrastaa kun kuskinoven ulkokahva jakoi lelut oven sisään. Tyyppivika...kuulemma.
Kattoluukun jumitusta jos vähän tutkisi. Takakontin kaasujousia ei löytynyt mistään tukkureilta. Ainoastaan tehdastilauksena.
Urheilullinen vetokoukku on poistolistalla, siihen jo kerran sääriluun lyöneenä.
Vanteita on jokunen sarja mistä valita. Nyt alla pyörii jotkut 16" Fondmetalit.
Viimeinen kuva Klassikot lehden esittelystä. Löytyy 04/-11 numerosta.
Comment